Början på något nytt

Från två helt olika världar med bagage som på något oförklarligt sätt förde oss samman till något så begripligt, underbart och komplett. En alldeles egen värld full med viskningar, leenden och beröring. Inga tankar på framtiden, bara där och då. Hår som ströks ur ansikte, andetag mot hud, hjärtslag i fullständig symbios. Så totalt uppslukade av en beröring som värmde ända in i hjärtat. Murar som revs. Sinnen som öppnades. Naknare och ärligare än någonsin förut.

Idag, fast en annan tid och ett annat år.

Some things are forever

Just nu mår jag faktiskt väldigt bra. Med tanke på hur mitt liv ser ut för tillfället är det lätt att luras att tro något annat, men jag lever väl invaggad i en slags trygghet och tillit för framtiden. Jag känner mig säkrare än någonsin på oss. Säkrare än någonsin på att det kommer att vara vi för alltid.

 

Talesättet att man inte vet vad man har förrän man förlorar det har verkligen fått en innebörd. Att sakna den man älskar kan av någon outgrundlig anledning göra känslorna starkare. Plötsligt blir det hundra gånger tydligare hur mycket gråare och tråkigare livet utan henne är.  Vår framtid tillsammans är ljus och jag ser fram emot att leva i den mer än något annat!