Vinterdrömmar



Grått, grått, grått! Allt går ihop i en enda grå sörja och man kan knappt urskilja var marken slutar och himlen börjar. Tänker tillbaka på vintrarna när jag var liten. Låter mig uppfyllas av känslan jag hade när jag vaknade på morgonen, tittade ut och möttes av ett kritvitt äventyr som bara väntade på att hända. Ge mig det tillbaka! Spänningen av att dra pulkan över den knastrande snön på vägen till backen. Känslan av lycka som uppfyllde kroppen när jag gjorde en snöängel i den nyfallna pudersnön. Känslan av att hela världen och dess skönhet fanns till bara för mig. Snälla, ge mig det tillbaka!
Postat av: M*

Trevlig helg :)!

2011-12-09 @ 22:52:00
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig finis. Kikar förbi här och hoppas att du har haft en bra start på veckan :)

Ps. Glöm inte att vara med att tävla om dagens blogg!. Vinnaren utses efter kl 20.30 ikväll!

Kramar :)

2011-12-12 @ 12:27:53
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: